نخاله های ساختمانی و زباله ها در کیانمهر کرج
نوشته شده توسط : مدیر

ساماندهی پسماندهای ساختمانی در قم هوشمند می شود

قم - قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم ذکر کرد : زیرساخت‌های فعال سازی هوشمند سازی پسماند عمرانی و ساختمانی در استان قم ساخته شده است .
به نقل از خبرگزاری مهر به گزارش شهرداری قم , سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به لزوم چک بر تخلیه نخاله‌های ساختمانی اظهار داشت : در صورت نادرستی مدیریت تخلیه نخاله‌های ساختمانی تراز شهر , این نخاله‌ها در اطراف راه‌ها تخلیه میگردد و بهبود موقعیت یکسری سال اخیر اطراف راه‌ها به دلیل مدیر و آنالیز بر تخلیه نخاله‌ها است .

قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم بابیان این‌که در بخش ستاد تجهیز رئیس تخلیه نخاله‌های ساختمانی دستورالعملی برای آن تعریف شده که‌این راهبرد از روش وزارت سرزمین به اداره شهرداری‌ها بیان شده‌است , ذکر کرد : مبتنی بر این مصوبه کل ناوگان اتومبیل آلات خاک و نخاله مرحله شهر و خودرو آلات حفاری مرحله شهر در سیستم ثبت ویژگی ها شده و دارنده کد می‌باشند و در اختیار گرفتن می شوند . حمل نخاله ساختمانی

میرابراهیمی بابیان این که کار هر زمان از اتومبیل آلات تخلیه نخاله‌های مرحله شهر نیاز به جواز دارا‌هستند , اظهار کرد : درصورتی که در اختیار گرفتن بر تخلیه نخاله‌های ساختمانی به هم اکنون خود‌‌‌ رها می شد آلودگی‌های زیست محیطی بالا میرفت از همین رو بایستی مکان‌هایی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی گزینش و ساخت شود .

او افزود : در‌حالتی که خاک حاصل از نخاله‌های ساختمانی , خاک نباتی باشد برای عرصه‌های فضای سبز تعریف و در حالتی‌که خاک توشه زیرسازی عالی داشته باشد برای تقاضای زیرسازی در حیث گرفته میگردد .

قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم بابیان این‌که از سال ۸۹ سایت‌هایی تحت عنوان نقاط تخلیه خاک نخاله در کارگروه مدیر پسماند استان رقم خورده شده‌است , اظهار‌کرد : میان نقاط تعریف شده دستگاه‌های مالک حیث در این مورد اعم از محیط زیست , کارها آب و منابع ارگانیک بازدید از محل داشتند و نسبت جهت وزش باد , سرعت باد و وضعیت جوی را بررسی کرده‌اند و این نقاط تحت عنوان نقاط تخلیه نخاله‌های ساختمانی در کمیته مدیر پسماند سال ۸۹ تصویب شده شده‌است .

میرابراهیمی تصریح کرد : این نقاط در اطراف جاده پردیسان محدوده جاده ورجان کهک , کیلومتر ۸ جاده کوه سپید , محدوده اتوبان امام علی ( ع ) بنا شده در معدن خنده رو قلی خان , اطراف بزرگ راه بزرگراه قم - تهران روبروی شهرک شکوهیه و محدوده جمکران واقع شده‌اند که فعلا ۴ وبسایت مورد استعمال و وبسایت بزرگ راه قم - تهران به کار گیری نمی شود .

بر تمام این نقاط و سایت‌های تخلیه نخاله ساختمانی آنالیز می‌گردد

او با اشاره به این‌که بر تمام این نقاط و سایت‌ها چک میگردد , اعلام‌کرد : به زودی درین محدوده‌ها ریدرهایی به عمل گرفته میگردد که در واقع کل ورود و خروج خودرو آلات ثبت و چه بسا اقدامات نخستین بازیافت نخاله‌های ساختمانی انجام میشود .

قیم اداره مدیر پسماند شهرداری قم بابیان این‌که تخلیه نخاله‌های ساختمانی در میدان کوچک‌تر سبب ساز ساخت کمتر گرد و خاک می شود , اعلام‌کرد : این سایت‌ها به وسیله دستگاه‌های ذی‌ربط و نماینده مدیران استانی بازدید و بررسی شده و در کارگروه مدیر پسماند استان با حضور نائب رئیس استاندار طومار تصویب شده شده‌است .

میرابراهیمی با اشاره به این‌که زیرساخت‌های راه‌اندازی هوشمند سازی پسماند عمرانی و ساختمانی در استان قم ساخته شده است , اظهار کرد : حدود ۵ هزار خودرو آلات گردآوری انتقال خاک نخاله به صورتی دستی در دست گرفتن می گردد ولی اکنون اپلیکیشن هوشمندسازی آنان تهیه و تنظیم شده و روی هر ماشینی کدی نصب شده که در هنگام تخلیه ثبت ورود اتومبیل را تعریف میکند .

او با اشاره به زمان فراخوان خودرو‌ها خاطرنشان کرد : پیش گویی می شود که تا یک ماه آتی در رابطه فراخوان خودرو‌ها مبادرت شود چرا‌که شغل های مشقت بار افزاری و اپلیکیشن هوشمند سازی بی نقص شده و می بایست اپلیکیشن و مشقت بار افزار با نیز هماهنگ شوند تا این که فراخوان برای نصب بارکد‌ها بر روی ماشین صورت بپذیرد .

قیم اداره رئیس پسماند شهرداری قم افزود : همه خودرو آلات گردآوری نخاله مشمول هوشمندسازی پسماند عمرانی و ساختمانی درسطح استان میشود از همین رو کامیون‌ها و خاور‌ها در تراز اولیه و لودر‌ها و نیسان در تراز دوم هوشمندسازی قرار دارا‌هستند و حدود ۴۵۰ دستگاه حفار و حدود ۴۵۰۰ اتومبیل حمل و نقل در مرحله شهر داریم .





:: برچسب‌ها: حمل نخاله , حمل نخاله ساختمانی , حمل نخاله در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: